فیلم های آموزشی برای پایه های هفتم ؛هشتم ؛ نهم

شما هم می توانید مدرس شوید.
بایگانی
  • ۱
  • ۰

سلام بچه ها!امیدوارم همیشه شاد وسرحال باشید و تودرساتون نمره های خوبی کسب کنید . من از اونایی که دوست دارند تدریس کنند و از شغل معلمی خوششون میادخواهش میکنم که فیلم های آموزشی کوتاه وفایل صوتی آموزشی هر درسی برای پایه های هفتم ؛ هشتم؛ نهم رو لینکشو به ایمل خودم(hamidreza4@chmail.ir) ارسال کنندیا درقسمت نظرات شخصی قرار بدند. تا اونو داخل وبلاگ بزارم.

من همیشه به خودم میگم چرا فقط باید معلما تدریس کنند ما دانش آموزاهم می توانیم مباحثی رو که خیلی دوست داریم تدریس کنیم .

پس بیاید همه باکمک هم علم رو تو جامعه گسترش بدیم.

من مطمئنم که روزی همه ی ما موفق میشیم !!!
  • ۹۴/۰۹/۲۱
  • حمیدرضا برومند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی